ساندویچ پانل ضد حریق

جدول محتواها

ساندویچ پانل ضد حریق مقاومت خوبی در برابر آتش سوزی ها دارد.

این ساندویچ پانل ها شامل دو مدل نسوز و کند سوز هستند.

قیمت ساندویچ پانل ضد حریق متغییر است.

ساندویچ پانل ضد حریق چیست؟
ساندویچ پانل جز یکی از مصالح پیش ساخته می باشد که درباره این موضوع که ساندویچ پانل چیست؟ چه کاربردی دارد؟ قیمت آن چقدر است و موارد استفاده آن در کجاست؟ مفصل در این مقاله صحبت کردیم.

از آنجایی که ساخت سوله با ساندویچ پانل انجام می شود و در کارخانه ها از پانل های سقفی استفاده می شود، باید ایمنی و مقاومت عالی در برابر حوادثی مانند آتش سوزی مقاوم باشد. پس هنگام ساخت باید از ساندویچ پانل های نسوز استفاده شود تا مقاومت در برابر آتش را داشته باشد. ساندویچ پانل نسوز یا کندسوز از فوم عایق پلی اورتان تشکیل شده است.

ساندویچ پانل نسوز دارای استاندارد های زیر می باشد:

استانداردهای B1 و B2 در برابر خطرات آتش سوزی مقاومت دارند.
به هنگام سوختن ذرات شعله و یا قطره های آتش زا تولید نمی کنند.
اگر مستقیم با آتش تماس داشته باشد به زودی خاموش می شود و موجب می شود آتش سوزی گسترده نشود.
کاربرد ساندویچ پانل ضد حریق
از ساندویچ پانل های نسوز در ساخت اتاق ها، ساخت ویلاها، ساخت سوله های ورزشی، ساخت مکان های ورزشی، سرویس های بهداشتی، مکان های آموزشی و اتاق های نگهبانی، اتاق های کنترل پروژه ساختمان سازی، اتاق استراحت کارگران، ساختمان های اداری و….

 

 

 

 

 

انواع ساندویچ پانل نسوز ضد حریق:
ما دو نوع ساندویچ ضد حریق داریم که شامل نسوز و کند سوز می باشد:

ساندویچ پانل با عایق پلی اورتان:
عایق پلی اورتان یک نوع عایق کند سوز به حساب می آید و بخاطره وزن سبکی که دارد مناسب برای انواع ساخت اتاق ها است، اما این رو هم باید در نظر داشت که در شعله های آتش زیاد، مقاومت خیلی زیادی ندارد ولی اتاق هم کامل نمی سوزد. در مقایسه با دیگر ساندویچ پانل های معمولی بهتر است، این مدل عایق خیلیی محبوبیت زیادی هم دارد و جزو محصولاتی است که از آن استقبال زیادی می شود.

ساندویچ پانل با عایق پشم سنگ:
ساندویچ پانل همان طور که میدانید از 3 لایه تشکیل شده که یکی از این لایه ها پشم سنگ است.

پشم سنگ مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت دارد که باعث می شود بدنه ی پانل کم تر بسوزد. دمای ذوب پشم سنگ حدود 1300 درجه سانتیگراد است. استحکامی که این نوع پانل دارد از یک دیوار بیشتر است که پانل نسوز با عایق پشم سنگ حدودا 22 برابر مقاومت بالاتری نسبت به دیوار دارد. قیمت این نوع پانل نسبت به دیگر پانل های نسوز مقداری بیشتر است و این افزایش قیمت به دلیل کیفیت و ایمنی آن است.

یکی از مواردی که باعث می شود ساندویچ پانل نسوز شود وجود پلی اورتان است که در وبلاگ مقالات سایت مفصل در مورد آن صحبت کردیم.

خرید ساندویچ پانل نسوز و ضد حریق
تمامی شرکت های تولید کننده ساندویچ پانل سعی دارند با بهترین متریال کار کنند و اینکه قیمت مشخصی داشته باشد تقریبا غیره ممکن است. چرا که هر شرکتی با مواد خاص و ویژگی های محصول خود قیمت تعیین میکند برای همین قیمت ثابت ندارد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتری در مورد فروش و نصب انواع (پانل سقفی، پانل دیواری، پانل ساندویچی سردخانه ای، ساندویچ پانل اتاق تمیز، ساندویج پانل پیچ مخفی)، قیمت ساندویچ پانل ضد حریق و قیمت نصب ساندویچ پانل با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *